Częste zapytania (FAQ)

 

 

 

Jak można dokonać rejestracji?
Jaka jest wysokość opłaty za przesyłkę?
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Czy otrzymam zwrot pieniędzy, jeżeli towar nie spełni moich oczekiwań?
Czy przy zwrocie towaru, mogę go przesłać za pobraniem?
Jak wybrać towar?
Czy jeżeli nie znajdę jakiegoś towaru, którego nie widzę na Waszej stronie, czy jest sens pytać się o niego?
Jak towar do mnie dotrze i jak za niego zapłacę?
Czy dajecie jakieś zniżki?
Jaki jest okres gwarancji na towar?
Jak mogę towar reklamować?
Jakie są godzinny otwarcia e-shopu?

Jak mogę się zarejestrować?

Na stronie głównej kliknąć na "ZALOGUJ / ZAREJESTROWAĆ!", po wprowadzeniu Twoich danych osobowych (nazwisko, adres, telefon) i danych zgłoszeniowych (e-mail i hasło) zostanie wytworzone Twoje nowe konto dla łatwego zakupu w sklepie internetowym ESATNA.PL. Po stworzeniu nowego konta jesteś już zarejestrowany i możesz kupować. Przy kolejnym logowaniu się do sklepu internetowego ESATNA.PL będziesz logować się podając e-mail i hasło, podane przy konfigurowaniu Twojego konta. 

Jaka jest wysokość opłaty za przesyłkę?

Towar w Polsce przesyłamy za 19 PLN. Powyżej 399 PLN przesyłka w Polsce jest bezpłatna. Koszt wysyłki do pozostałych krajów UE wynosi 49 PLN. 

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Po wysłaniu zamówienie jest w fazie podstawowej PRZYJĘTE, zamówienie zmieni stan na ZREALIZOWANE kiedy zamówienie zostanie zapakowane i odesłane na wskazany adres. Towar standardowo jest wysyłany w formie paczki handlowej tzn. że przesyłkę otrzymasz najpóźniej pd dwóch dniach od daty wysłania. Informacja o zmianie stanu zamówienia jest przesyłana adresatowi e-mailem. 

Czy otrzymam zwrot pieniędzy, jeżeli towar nie spełni moich oczekiwań?

Jeżeli po otrzymaniu towaru okaże się, że z towar nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość zwrócić go bez podania przyczyny, a zwrot pieniędzy otrzymasz niezwłocznie na swój rachunek bankowy. Towar musi być nienaruszony, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, dobrze zapakowany, w stanie umożliwiającym dalszą sprzedaż. Klient musi dokonać zwrotu towaru w terminie 28 dni od jego otrzymania. 

Czy przy zwrocie towaru, mogę go przesłać za pobraniem?

NE! Przesyłka za pobraniem nie zostanie przyjęta. Towar należy przesłać jako normalna przesyłkę, po jej przyjęciu otrzymasz niezwłocznie zwrot pieniędzy na swój rachunek bankowy. 

Jak wybrać towar?

Wybór towaru pozostawiamy oczywiście Tobie:), ale poradzimy jak ułatwić sobie wyszukiwanie! Po standardowym wyborze towaru w katalogu w menu po lewej stronie w kolumnie Produkty od: możesz dokonać wyboru ulubionej marki, po jej wybraniu wyświetli się towar danej firmy, który umieszczony jest w katalogu. Potem już tylko wybierzesz grupę towaru. W ten sposób możesz przechodzić przez wszystkie grupy towaru i wybierać towar tylko jednego producenta. Nie zapomnij zajrzeć do grupy PROMOCJE I ZNIŻKI!!! Po prawidłowym dokonaniu wyboru wystarczy kliknąć na przycisk "KUPIĆ" a towar znajdzie się w Twoim koszyku. Przez cały czas masz podgląd do koszyka, po dołożeniu towaru widzisz stan koszyka w prawym górnym rogu e-shopu( wraz z aktualna ceną i ilością pozycji w koszyku). Do chwili zatwierdzenia zamówienia, zawsze w dowolnym momencie można koszyk opróżnić. Towar pozostaje w koszyku po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu się, można więc kontynuować zakupy, aż wszystko zostanie wybrane. 

Czy jeżeli nie znajdę jakiegoś towaru, którego nie widzę na Waszej stronie, czy jest sens pytać się o niego?

Na magazynie bardzo często mamy towar, który zostanie umieszczony na stronie z opóźnieniem dlatego, że nie zawsze można całość towaru prędko umieścić w internetowej sprzedaży. W większości staramy się przygotować towar w sposób umożliwiający wystarczającą dostępność informacji. Z pewnością należy zatelefonować lub wysłać e-mail (preferencje) a otrzymasz odpowiedź. Propozycje ze strony klientów są dla nas bardzo ważne. Zapytania dotyczące asortymentu lub innych rozmiarów prosimy wysyłać korzystając z formularza kontaktowego. 

Jak towar do mnie dotrze i jak za niego zapłacę?

Towar możesz odebrać osobiście w naszym sklepie SWIS BOARD s. r. o., Masarykova 2312/65, 400 01 Ústí nad Labem. Przesyłka za pobraniem przez DHL – Paczka handlowa. Jeżeli listonosz nie zastanie adresata zostawi w skrzynce awizo, a w nim informację gdzie i kiedy paczkę można odebrać. Ze względu na to , że listonosz roznosi pocztę w większości w godzinach przedpołudniowych, możesz jako adres doręczenia wskazać np. miejsce pracy. Listonosz doręczy przesyłkę pod wskazany adres a Ty zaoszczędzisz sobie w ten sposób drogi na pocztę. Nie zapomnij w uwagach podać nazwę firmy w której pracujesz, przy podanym jedynie nazwisku listonosz mógłby mieć określone trudności z doręczeniem. Przy przesyłce za pobraniem, płacisz gotówką przy odbieraniu przesyłki. Więcej w sekcji Dostarczenie i płatność. Kolejnym wariantem jest płatność przelewem na nasz rachunek, natychmiast po pojawieniu się na naszym rachunku płatności wysyłamy towar Paczką handlową. Obowiązuje jednak forma, że przed wysłaniem zamówienia należy telefonicznie sprawdzić, czy wyszukany towar znajduje się na magazynie, ponieważ może się zdarzyć, że w tym samym czasie większa ilość odbiorców zamówi dany towar. My realizujemy zamówienia w kolejności w jakiej zostały złożone. Zapobiegniesz w ten sposób konieczności operacji zwrotu pieniędzy z naszego rachunku. 

Czy dajecie jakieś zniżki?

W przeciągu roku możesz na naszych stronach napotkać różne promocje ze zniżkami. Oprócz tego w naszym sklepie internetowym prowadzimy posezonową wyprzedaż po bardzo dobrych cenach. Przygotowujemy również kolejne programy zniżkowe: zniżki ze względu na ilość zestopniowane w zależności od kwoty zakupu jak również zniżki dla stałych klientów. Doceniamy lojalnych klientów i ta drogą chcemy ich nagrodzić. W naszym sklepie chcąc dokonać zakupu, należy zarejestrować się. Nasze strony może przeglądać każdy, ale jeżeli chcesz dokonać zakupu musisz zarejestrować się. Również jest to wymagane w przypadku, gdy jesteś zainteresowany otrzymywaniem informacji o nowościach lub promocjach. 

Jaki jest okres gwarancji na towar?

Gwarancja z mocy ustawy wynosi 24 miesiące (więcej patrz reklamacje). 

Jak mogę towar reklamować?

W celu złożenia reklamacji należy wydrukować formularz reklamacyjny, wypełnić go, dołączyć do (wypranego lub wyczyszczonego) towaru i przesłać na nasz adres jako przesyłkę ubezpieczoną i poleconą. W żadnym przypadku nie w formie przesyłki za pobraniem, taka przesyłka nie zostanie przyjęta! Szczegóły w naszym Regulaminie reklamacji. 

Jakie są godzinny otwarcia e-shopu?

Składać zamówienia lub wysyłać e-maile info@esatna.eu można 24 godziny na dobę. Telefonować w dni powszednie Poniedziałek – Piątek można w godzinach od 9:00 do 17:00. Po uprzednim uzgodnieniu można ustalić inny termin z możliwością dostosowania się do potrzeb klienta również w czasie weekendu, ale jedynie po uprzednim uzgodnieniu na numerze telefonu +420 734 899 855. Preferujemy zapytania składane poprzez e-maile i odpowiadamy na nie również poza normalnym czasem pracy lub w weekendy szybciej niż na zapytania składane przez telefon.
 




pl-null

pl-null

Miasto / pl-null

kod pocztowy

Legenda

pl-null pl-null
pl-null pl-null
pl-null pl-null
pl-null pl-null
pl-null pl-null

Potwierdź x

Używamy plików Cookies

Żeby móc zapewnić Ci najlepszy możliwy serwis, używamy plików Cookies. Regulaminy ESATNA.PL