Regulamin reklamacji
Coś poszło nie tak i to, co zamówiłeś, jest po prostu „nieczynne”? Oferujemy gwarancję do 24 miesięcy, w trakcie której można ubiegać się o wadliwe produkty (chyba że w produkcie podano inaczej).
Wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić formularz i odesłać nam towar.
Terminy i rzeczy
· W przypadku wymiany, określ, co wybrałeś (kod produktu, kolor, rozmiar).
· Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru, musisz podać numer konta w formularzu!
· W przypadku zamówień opłacanych kartą pieniądze są automatycznie zwracane do karty płatniczej po zatwierdzeniu roszczenia.
· Jeśli towary zostały sprzedane z wadą (o czym klient został wcześniej poinformowany), okres gwarancji nie dotyczy wady.
· Nie wysyłaj towarów z powrotem, nie będą akceptowane!
· Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni.
Reklamacje należy przesyłać za pośrednictwem normalnej paczki pocztowej, przesyłka za pobraniem nie zostanie odebrana!!!
Wyślij wszystko tylko na nasz adres:
Przesyłkownia.pl
ESATNA 90143298
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
Polska
TO JEST POLSKI ADRES!